Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 25 lipca 2011

Metamorfoza MissJasika1

Przed Brzydki nos (bez urazy) bo tak to jest SUPER!
Po; Efekt końcowy bardzo mi się spodobał.Piękne brwi:)
Metka ubraniowa
Przed : Fajnie
Po:A tak normalnie xDD

                                                                 Lepiej przed czy po?:)
A teraz posłuchajcie :))

2 komentarze:

  1. ubrania ładniejsze są po ale fryzura i makijaż bardziej podobają mi się przed!

    OdpowiedzUsuń