Pokażę wam parę fajnych nutek:)
Monika Urlik świetny występ szkoda,że nie wygrała:(
:)
Łączna liczba wyświetleń
sobota, 22 października 2011
piątek, 30 września 2011
sobota, 24 września 2011
poniedziałek, 29 sierpnia 2011
sobota, 27 sierpnia 2011
czwartek, 18 sierpnia 2011
środa, 17 sierpnia 2011
niedziela, 7 sierpnia 2011
Metamorfoza : anahi303
Przed: Fajnie ale te sztuczne rzęsy mnie nie przekonały:/ 4/5
Po: Obniżyłam oczy i nos i nałożyłam tusz do rzęs
Metka ubrania
Przed : Fajnie i nawet elegancko:) 5/5
Po : Na pierwszym nałożyłam fioletową bluzkę, a na drugim zdjęłam. I jak Lepiej przed? czy po?
Po: Obniżyłam oczy i nos i nałożyłam tusz do rzęs
Metka ubrania
Przed : Fajnie i nawet elegancko:) 5/5
Po : Na pierwszym nałożyłam fioletową bluzkę, a na drugim zdjęłam. I jak Lepiej przed? czy po?
sobota, 6 sierpnia 2011
Metamorfoza : reggaerlz
Przed:Fajnie
Po: Wyszło okey
Metka ubrania
Nie będę opisywać wszystko widać na screenie:) ps . dodaj się do obserwatorów
Po: Wyszło okey
Metka ubrania
Nie będę opisywać wszystko widać na screenie:) ps . dodaj się do obserwatorów
Reklama
Serdecznie zapraszam na mój blog pokazuję tam swoją grafikę.Jeśli ci się spodoba napisz robię za darmo! w księdze gości MissLili561.Więc dodawajcie się do obserwatorów bardzo proszę:) Miłego dnia życzę: Lili:)
http://grafikamisslili561.blogspot.com/
http://grafikamisslili561.blogspot.com/
wtorek, 26 lipca 2011
Wybieg
Pomyślałam, że fajnie byłoby co parę dni dodawać screen z wybiegu i opisywać wygląd innych dollek.Niedługo zrobię opisy.
1.Przedstawia kate72 wygląda cudnie:**Wszystko super dobrane ...
2.Przedstawia .Saraa Jest okey ale czegoś mi tu brakuje.Ta sukienka nie podoba mi się ale każdy ma swój gust ....
3.Przedstawia Buffy_92. Bluzka mi się nie podoba i buty ale jest super:)
Oddaje głos na ............................... kate72!!!!!!!!!!!!!!!:)
A na końcu piosenka xD
1.Przedstawia kate72 wygląda cudnie:**Wszystko super dobrane ...
2.Przedstawia .Saraa Jest okey ale czegoś mi tu brakuje.Ta sukienka nie podoba mi się ale każdy ma swój gust ....
3.Przedstawia Buffy_92. Bluzka mi się nie podoba i buty ale jest super:)
Oddaje głos na ............................... kate72!!!!!!!!!!!!!!!:)
A na końcu piosenka xD
Informacja
poniedziałek, 25 lipca 2011
Metamorfoza : patrycjamguty
Metka dla mojej przyjaciółki:^^ Z hasłem na specjalne życzenie:) Sorki że nie zrobiłam sreena przed ale zapomniałam:DD Więc zrobiłam screen z scenery:) Po: Wyszło genialnie i cudnieee .!!!A na koniec na osłodę :P lady gaga bloody mary;**
Metamorfoza MissJasika1
Przed Brzydki nos (bez urazy) bo tak to jest SUPER!
Po; Efekt końcowy bardzo mi się spodobał.Piękne brwi:)
Metka ubraniowa
Przed : Fajnie
Po:A tak normalnie xDD
Lepiej przed czy po?:)
Po; Efekt końcowy bardzo mi się spodobał.Piękne brwi:)
Metka ubraniowa
Przed : Fajnie
Po:A tak normalnie xDD
Lepiej przed czy po?:)
A teraz posłuchajcie :))
piątek, 22 lipca 2011
środa, 20 lipca 2011
Metamorfoza : olunia9.
poniedziałek, 11 lipca 2011
niedziela, 10 lipca 2011
Metamorfoza : IzkaLeszczak
Masz tylko 1 cień do oczu i 2 szminki.Więc mało zrobiłam :/Na oczy nałożyłam trochę fioletowego cienia zmieniłam fryzurkę.Szminki nie użyłam... Lepiej przed? czy po?
Metka ubraniowa
Jest ok ale czegoś tu brakuje.Masz bardzo mało ubrań więc nie mogłam nic wykombinować.Wyszło luźnie i nawet fajnie:)
Ps.Możesz dodać się do obserwatorów bloga? pliss
Metka ubraniowa
Jest ok ale czegoś tu brakuje.Masz bardzo mało ubrań więc nie mogłam nic wykombinować.Wyszło luźnie i nawet fajnie:)
Ps.Możesz dodać się do obserwatorów bloga? pliss
czwartek, 7 lipca 2011
Metamorfoza : SANDIKOTKA206
Ocena 4/5 Jest za dużo biżuterii bo tak to jest okey:)
Po: na jasną szminkę z dot's nałożyłam troszkę ciemniejszą szminkę z darmówek.Oczy podniosłam trochę do góry. I jak fajnie?
Metka ubraniowa
Po: Założyłam na ciebie sukienkę i pasek, a pod spodem rajstopy.
I jak lepiej przed? czy po?
Po: na jasną szminkę z dot's nałożyłam troszkę ciemniejszą szminkę z darmówek.Oczy podniosłam trochę do góry. I jak fajnie?
Metka ubraniowa
Po: Założyłam na ciebie sukienkę i pasek, a pod spodem rajstopy.
I jak lepiej przed? czy po?
Metamorfoza : MileyHana99
Przed: fajny i skromny makijaż ocena 5/5. A do tego dobrze dopasowane kolczyki:)
Po: I jak??
Metamorfoza ubrania: Przed: i Po:
Po: I jak??
Metamorfoza ubrania: Przed: i Po:
niedziela, 29 maja 2011
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)



























